Veelgestelde Vragen


Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen met betrekking tot de seizoenkaart. Kijk eerst hier voordat je contact opneemt met de afdeling Service & Ticketing.

Wat gebeurt er als ik niet reageer voor 17 juni?

+

Ik heb een kortingscode ontvangen i.v.m.de tegemoetkoming die ik gekozen heb voor de gemiste wedstrijden in het seizoen 2020-2021. Hoe gebruik ik deze?

+

Ik heb een kortingscode ontvangen i.v.m.de tegemoetkoming die ik gekozen heb voor afgelopen seizoen. Kan ik deze korting ook inzetten voor een andere plek?

+

Kan ik mijn Coronavoucher van seizoen 2019-2020 inwisselen?

+

Heb ik recht op tegemoetkoming als er wedstrijden zonder publiek worden gespeeld i.v.m. COVID19?

+

Wat moet ik doen als het mij niet lukt met inloggen?

+

Wanneer vindt de automatische incasso plaats?

+

Kan ik mijn huidige seizoenkaart weggooien?

+

Ik heb de seizoenkaart van afgelopen seizoen 2020-2021 niet ontvangen. Wat moet ik doen?

+

Kan ik gebruik maken van de lift (Ingang N) naar de tweede ring?

+

Wanneer kan ik gebruik maken van het Kidsclub-, Young Reds- of 65+ tarief?

+

Waarom geldt het Kidsclub & Young Reds tarief niet in ieder vak?

+

Hoe koop ik een seizoenkaart voor Vak-P?

+

Via welke ingang kan ik naar de 2e ring komen?

+

Hoe kan ik een seizoenkaart aanvragen op het rolstoelplatform?

+

Kan ik ook een seizoenkaart met toegang tot een lounge kopen?

+

Waarom krijg ik een foutmelding bij het afronden van mijn bestelling?

+

Kan ik in termijnen betalen?

+

Contact

+

Copyright © 2021 FC Twente. Alle rechten voorbehouden.